Tiedeleirit

Tänä vuonna tiedeleirien teemana on Seikkailu tiedemetsässä! Leirit järjestetään päiväleireinä Joensuun Botanialla ja Itä-Suomen yliopiston Joensuun kampuksella. Leiritoimintaa on päivittäin klo 9-16.

• Elokuun leiri: 1.-5.8.2022 (maanantai – perjantai)

Leiriviikko on täynnä elämyksellistä seikkailua metsäaiheiden ympärillä kiehtovassa Botanian tapahtumapuutarhassa sekä Itä-Suomen yliopiston LUMA-keskuksessa. Leirin aikana tutustutaan metsään ja sen ilmiöihin biologian, fysiikan, kemian, matematiikan ja jopa tietojenkäsittelytieteen kautta! Leiripäivät jakautuvat eri tieteenalojen muutaman tunnin mittaisiin työpajoihin aamu- ja iltapäivisin, ja välissä syömme maistuvan lounaan Botanialla tai yliopiston kampuksella. Toki mukaan mahtuu myös kesäisiä pelejä ja leikkejä, ja viikko huipentuu perjantaina järjestettävään Mystiseen metsäseikkailuun! Leirin ohjaajina toimivat pääasiassa Itä-Suomen yliopiston luonnontieteen alojen opiskelijat.

Ilmoittautuminen ja maksut

Leirin hinta on 140 € / osallistuja (viisi leiripäivää), sisaralennus -50%. Leirimaksu sisältää päivittäisen ohjauksen ja ohjelman klo 9 – 16, lounaan ja välipalan sekä vakuutuksen. Joensuun Tiedeseuran jäsenille -20% alennus leirimaksusta.

Lisätietoja: Anna Valkeapää (anna@tiedeseura.fi), puh. 041 4875372