Joensuun Tiedeseura ry

Joensuun Tiedeseura – Joensuu Science Society ry on vuonna 2009 perustettu yhdistys, joka edistää ja etsii keinoja tulevaisuuden tiedekasvatukseen. Toimimme yhteistyössä Itä-Suomen yliopiston sekä muiden itäsuomalaisten koulujen ja oppilaitosten kanssa.

Iso osa toiminnastamme tapahtuu Euroopan pohjoisimmassa perhospuutarhassa, Joensuun Botaniassa. Olemme myös Suomen Tiedekeskukset ry:n jäsen.

Tule jäseneksi!

Tule mukaan rakentamaan aidosti itäsuomalaista ja innovatiivista tiedekasvatuksen mallia! Jäsenenä pääset vaikuttamaan Joensuun Tiedeseuran toimintaan esimerkiksi SciFestin, tiedeleirien ja -kerhojen kautta. Kuuntelemme herkällä korvalla jäsenistön ideoita ja ajatuksia toiminnasta ja tarjoamme mahdollisuuden osallistua mieleenpainuvien tiedetapahtumien rakentamiseen rennossa porukassa!

1. Lähetä yhteystietosi sähköpostilla Kirsille (kirsi.karjalainen@tiedeseura.fija
  2. maksa jäsenmaksu yhdistyksen alla mainitulle tilille.

Joensuun Tiedeseuran vuosijäsenmaksu on 12,50 euroa ja ainaisjäsenmaksu 150 euroa.

Pankkitiedot:
Saajan nimi: Joensuun Tiedeseura – Joensuu Science Society ry
Saajan pankkitili: Joensuun Osuuspankki, FI75 5770 0520 2390 77

Joensuun Tiedeseura ry
c/o Kirsi Karjalainen
Kontioniementie 28c
80780 Kontioniemi

Jäsenmaksua maksaessasi merkitse viitteeksi oma nimesi.

TERVETULOA JÄSENEKSI!